IDOL 2010

  • JAY!?
  • MINNAH!?

Själv tycker jag att Idol 2010 har varit bäst hittils, med olle, Sebastian, Minnah och Jay.
Sebastian åkte ut väldigt tidigt och just då tyckte jag verkligen att han skulle vinna, jag va alltid jätte nervös att han inte skulle gå vidare.
Olle och Jay ligger lika enligt mig båda är sjukt bra.
Minnah Kör sin stil precis som Jay.
Så nu när det bara står mellan Minnah och Jay är mitt val sjukt svårt. Jag tycker att båda två gör sitt jobb i globen just nu fantastiskt, och även vem som än vinner, så kommer nog båda lika långt.

Så GO GO GO Minnah & Jay!
Eller vad tycker ni? :)



Kommentarer
Postat av: Anonym

idol e tråkigt

2010-12-11 @ 01:20:08
Postat av: Anonym

Jay såklart!

2010-12-12 @ 11:41:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0