Julklappar

Var jätte trött efter en lång dag igår så just därför kom inget inägg ut igår :)
Men iaf, tror jag ska hoppa in i duschen nu och sen måla naglarna, en tjejdag helt enkelt (y'
Aja igår iaf köpte jag julklapparna iaf, va ju på tiden hehe :)
Hittade nästan ingenting till mig själv ;o jo en tunika utan axelband, värmesprey till håret,hår spray och ett svart och ett vitt linne :)
Juste, min vovve skulle ju också ha en julklapp att öppna på julafton så han kommer få ett jätte gulligt hundben;)
Bloggar mer sen då jag målat mina naglar. Måste ju bi snyggare än vad jag redan är.

Puss Bitches!


Kommentarer
Postat av: emmzzaaan

Teo kommer säkert bli jätte glad :D sen sjukt fina kläder;)

2010-12-23 @ 19:29:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0