Taggad!

åh vad duktig jag känner mig, har precis tränat och ska snart slänga in mig i duschen!
--
Måste bara säga att jag är lite nervös för i morgon, Jobbet i Nacksta.!
så nu ska jag peppa mig som fan!
Börjar med att måla naglarna och sen kolla vad jag ska ha på mig för kläder.
Rickard "Min chef" sa att jag skulle välja nå kläder jag inte va rädd om, och JAHA vart finns dom kläderna i min garderob då?...
Haha aja, det bästa är ju att visar jag att jag kan det här så får jag sommarjobb! Ännu mer MONEY!
Men så klart, jag får ju alltid som jag vill så det ska nog inte vara några problem ;)
Nu ska jag hoppa in i en sköön dusch, Hörs senare!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Är du kompis med Malin Meluenda?

2010-12-12 @ 20:19:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0