Tisdag/Onsdag

Åhh har inte kunnat blogga på typ tre dar? Tack vare att min Laptop varit lite cp :) men men...
Aja I tisdags drog jag och emma till stan, och köpte hårförlängning & hårfärg efter det drog vi till hennes mammas jobb och satt vi datan.
---
Sen drog vi hem till mig och hade riktigt mysig, lagade middag och färga håret. Kollade satt hårförlängningen passade och så.
---

Haha sjuk dag, försov mig så bra som jag är.. Jag menar det jag är alltid bäst, liksom vem kan vara bättre än mig? ;)
Drog till stan idag också och gick runt där och kollade runt lite. Träffade "bloggkillen" kanske jag ska kalla honom Haha....
Aja sen kom hennes pinsama pappa och hämta oss, självklart så behövde vi inte klicka på den där grejen så vi gick över, när vi va i mitten så fick bilarna köra igen så ALLTID ska jag springa över iallafall, när vi kommer över så självklart håller jag på halka men jag stog ändå upp på benen, som alltid. Säg någongång jag ramlar haha!
Aja drog till max och käkade sen, och värsta fula tjejen, iallafall hennes hår. Ville bara spy, usch  folk lär väl kunna ha stil? aja somliga fattar ju inte vad mode är nu förtiden :)
-
Kom precis hem nu och ska städa mitt rum som jag verkligen INTE orkar. men måste göras.
Min as snygga skelögda kompis emma! Hah nej men Oseriös bild på min lilla gulliga pingla!


 
Jag är ALLTID duktigast på färga mitt hår!

Allvarligt, min åsikt är att jag är jäävligt snygg. huvudsaken att jag vet det själv ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0