Tillbaka & min dag!

Är tillbaka på Blogg.se igen då jag tycker blogg.se är bättre än devote.
-

Hade tänkt att den här bloggen skulle handla lite mer om Musik FOTOGRAFI och Mode , och allt annat som händer runt om kring.
-

Nu iallafall ligger jag i sängen jätte trött och vill att det ska bli Tisdag, En "hemlis" :).

Måste bara berätta att det den har dagen har varit sol och regn för mig.
Började med att jag kom till skolan och "hemlis" gick jätte bra, matteprovet som vi hade idag kändes också bra.
När jag kommer hem, efter några timmar så ;

pappa- jag åker bort till grannen, går du ut med Teodor sen/ min hund, ?

Jag- okej, aa jag ska göra det nu.

Jag gå ut med teodor, när jag kommer in igen tänker jag inte på att jag måste låsa dörren eftersom Teodor kan öppna den.
Jag går och lägger mig i sängen och kollar på tv, självklart somnar jag och vaknar av att min katt sitter i sängen och jag kände hur kallt det va i huset, skyndar mig till dörren och ser att det är öppen!
Då hade Teodor öppnat dörren och gått ut, men tur som va var han bara på tomten. Släpper ut katten och tar in Teodor. När Teodor är inne så ser jag att han har tuggat sönder ett par av mina skor och dragit ut en av mina tröjor i halen, GLAD CHEY or not.... mina skor ;'(.

OCH NYSS slog min bärbara dator mig i huvudet...
Jaja halva dan bra, halva dan inte :)
Bätte lycka i morgon! :)

Men nu ska jag sova, Godnatt alla läsare och bloggare, PUSS!


Kommentarer
Postat av: conny

fin blogg sida du har.

2010-12-12 @ 12:05:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0