Tisdag

Hej!

Som vanligt är jag riktigt morgontrött! så jag försov mig så pappa fick skjutsa mig till skolan.
Skulle göra So provet men jag fattade ingenting så jag fick en ny chans att träna till det såklart! :)

Va och pratade med Anna, det är våran vägledare på skolan.
Vi bestämmde att jag skulle Praoa Måndag och Tisdag, Med min gammla vikarie. Är Jätte glad! :D
Så rickard ringde mig och vi pratade lite om jobbet och så, sen så sa han att det är inte Omöjligt att jag kan få sommarjobba där också om det funkar nu på praoen!
GLAD CHEY!
--
Juste ! Hemlis gick också jätte bra idag! <3

PUSS

Kommentarer
Postat av: Frida

I know your hemlis (x

2010-12-07 @ 18:37:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0