Drar mig vidare till devote!

Åhh fick en jätte gullig kommentar jag tänkte svara på! :)

Anonymish om Plugga satan!:
hejhej, älskar din blogg!
och dej med, jag tycker att du borde göra mer video bloggar, de skulle göra bloggen bättre,men den är bra nu, aja hoppas du gör mer såna, pöss hej
Du är vacker btw!

svar;
Åh tackk jätte gulligt, blir jätteglad!
jo det kommer mer videoinlägg så snart som möjligt ska försöka hinna med med mins ett om dagen på vardagarna! :)
Tackk! (:<3
------------------------------------

Eftersom jag inte kan med blogg.se och jag känar pengar på min blogg så måste jag byta blogg för att kunna mer runt om.. Haha vet jag är inte så smart! ;) men men vad gör man inte?
Ialla fall jag skulle bli jätte glad om alla mina läsare följde med till  www.mikaelabrnstrm.devote.se 

Whatever, puss på er så syns vi på min nya blogg? :)

Kommentarer
Postat av: Fotograf Emma Olofsson

Hej!

Nu är jag tillbaka här på bloggen.

Hoppas allt är bra!:)

Trevlig helg!:)

Kram

2011-01-22 @ 21:16:59
URL: http://fotonavemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0