Min resa till sko och mitt nyår

Åh den här veckan har verkligen gått sämst för mig.
Iaf åkte ju ner till sthlm, eller a skokloster i söndags och träffade Emelie och Dennis. Va typ jätte trött efter att ha åkt 6 och en halv timme så orkade typ inget men men.. iaf sen på måndagen drog jag och mamma och köpte skor till mig och ite annat :) Blev Party på kvällen, kanske lite mycket haha hmm...
Tisdagen åkte jag och emelie in och sola, som jag INTE skulle gjort. Blev jätte sjuk av det, alltså efter. helt sick,
Men iaf så gjorde inte så mycket mer, JO!

Slutade röka ;) så har varit rökfri i 5 dar, känner mig stolt!
Aja nyår för mig blev sängen, mådde så dåligt så orkade inte ens gå ut på 12 slaget... Men jag sa det att bättre lycka nästa nyår 2012 haha :)
--
Har inte kunnat blogga nu även fast jag kommit hem, pga sjuk, men mår mycket bättre nu..
Aja ska städa rummet lite snabbt nu, drar upp lite bilder sen!


Kommentarer
Postat av: Sanna Tingvall @

bilder bilder bilder!! :)

2011-01-02 @ 22:05:40
URL: http://roxxiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0