Siimii

Hahah jag förstår varför man skäms över folk asså.
Provade siimii saken så alla på bdb kan se de i en liten grej.
Aja hade en osminkad bild som visades och den va tydligen "Redigerad".

Mitt svar är : haha nej den är inte redigerad jag har bara suddat för munnen och näsan?
haha whatever massa sånna där kommentarer, man bara skrattar åt dom. Vadå tror dom att jag ska ta åt mig?
Den dagen, den SORGEN! så lycka till att få mig att ta åt mig. liksom, jag vet att jag är söt snygg mm?
Det är inte mitt fel att folk är avundsjuk på mitt utseende :)
Whatever tur att jag inte tillhör den sidan iaf (:


Kommentarer
Postat av: Sanna Tingvall @

klart du är söt!

2011-01-03 @ 20:24:19
URL: http://roxxiii.blogg.se/
Postat av: nån

varför tog du då bort din bdb ?

2011-01-04 @ 02:03:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0