Tillbaka till skolan

Hann verkigen inte blogga nått igår typ.. Skulle ju fixa hårförlängningen mm.. ;)
Aja whatever så är jag sjukt trött just nu, varit en asjobbig dag idag.. USCH!
Typ han den där E sätter igång brannalarmet så vi springer som satan jag och några till som var med haha (y) inte okej, in i djupsnö och grejer.. Omg INGET jag gör om igen iaf. Fattar inte ens varför jag sprang? jag får ju ändå inte skiten för något eftersom jag är lärarnas lilla "Ängel" haha om det nu än va så ;)
--
Har kommit å helt själv att jag måste ha en kalender för att få in allt så jag hinner med liksom, ni vet sån där kalenderbok, eller aa som man skriver i ;')
Skulle verkligen behöva sån nu då jag har hur mycket prov och grejer som helst. Men men whatever nu ska Mikkach plugga till fysik provet på måndag. Känner mig som en riktig pluggis.... NOT OK!
Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0