Svar på tal!

nån om Siimii:
varför tog du då bort din bdb ?

Svar:- 
 Det finns ingen anledning för mig att jag ska sitta och skriva mina dagar på bdb då jag skriver ner allt på bloggen. Jag tycker även att folk använder ju bdb mest av att skriva hur deppiga dom är? liksom hur kul är det att kolla å hela tiden, och ladda och bilder kan jag ju göra här. Mer än hälften har sin bdb och skriver ner hur dåligt dom mår, uppmärksamhet kallas det :)
   
"hemlis" om Trött chey:
vad är det för mening att skriva "hemlis" om du bloggar:S tror det stör mer än att det ska locka folk att läsa. läsarna vill ju veta vad vad du ska göra

Svar:- 
Läsarna får veta DAGLIGEN vad jag gör, men om den här lilla "hemlisen" är så viktig och veta  just precis nu så får jag ta och berätta den :) Annars så hade ni fått veta allt när jag va helt klar med allt, men men somliga nyfikna så får man berätta allt i förväg ;)
Men iaf, för ca tre veckor sen blev jag och min kompis hemskjutasde av polisen pga att det hade hänt massa saker med henne, och när dom skjutsade hem mig passade jag på att polisanmäla en kille av PRIVATA skäl. Så den där lilla hemlisen va att jag va på förhör om det jag hade polisanmält, det va så allvarligt så dom ville att jag skulle komma dit så fort som möjligt pga att det va försök till grovmisshandel. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0